کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9196 | مشاهده و دانلود: 739813004 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/28 | اعضاء: 316725 | نظرات: 37904
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

نزاع جی‌میل، یاهو و هات‌میل بر سر اولی

 

جی میل، یاهو یا هات میل؛ کدام اول است؟

به گزارش سافت گذر ؛ در کنفرانس توسعه دهندگان جی میل در هفته گذشته، شرکت گوگل اعلام کرد که سرویس ایمیل این شرکت - جی‌میل - در حال حاضر بیش از 425 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

اگر این آمار درست و دقیق باشد این به معنای یک جهش عظیم برای این شرکت است؛ چون بنابر اعلام و ادعای قبلی این شرکت جی میل 350 میلیون کاربر در این مدت زمانی در ماه ژانویه داشته است.

از همه مهمتر، این تعداد عضو به معنای عقب‌افتادن هات میل – که توسط مایکروسافت راه‌اندازی و پشتیبانی م‌یشود -  از جی میل است و به معنای داشتن بیشترین کاربر و استفاده از خدمات این سرویس در جهان است.

در جولای 2011 مایکروسافت ادعا کرده بود که هات میل 360 میلیون عضو فعال دارد. این شرکت هنوز از ارائه یک بروز رسانی از آمار خو خودداری کرده است.

 

اما آیا آمار گوگل از میزان اعضای جی میل صحیح و واقعی است؟

" VentureBeat.com " گزارش داد که بر اساس " ComScore " هات‌میل هنوز با داشتن حدود 325 میلیون کاریر فعال در رتبه نخست قرار دارد.

سرویس ایمیل یاهو هم با داشتن 298 میلیون عضو در رتبه بعدی و جی‌میل با داشتن 289 عضو در رتبه سوم قرار گرفته است.

این نکته را باید توجه کرد که " ComScore " تنها استفاده کنندگان ایمیل با دستگاه‌های رایانه شخصی در خانه یا محل کار را نشان می‌دهد و کسانی که ایمیل خود را از طریق گوشی‌های هوشمند چک م‌یکنند یا کسانی که از اینترنت کافی‌نت‌ها استفاده می‌کنند؛ شامل این آمار نمی شود.

دو شرکت یاهو و مایکروسافت این آمار را پذیرفته و آن را صحیح می‌دانند؛ اما گوگل گفته است که "درباره این اعداد تولید شده توسط اشخاص ثالث اظهار نظری نمی‌کند". معنای سخن گوگل آن است که این آمار را صحیح نمی‌داند و در عین حال برایش مهم نیست که دیگران چه آماری می‌دهند و دادن آمار توسط دیگران را غیر مربوط می‌داند.


 

پس واقعا به نظر شما چه کسی در رتبه نخست قرار دارد؟

با وجود سیستم عاملی چوت اندروید و تعداد زیاد گوشی‌های هوشمند و با وجود اینکه در همه دستگاه‌های اندرویدی جی میل موجود است، این امر به آسانی قابل قبول و عاقلانه است که جی میل از هات میل و یاهو جلو زده باشد و در رتبه اول قرار گرفته باشد.

به هر حال باید صبر کرد و اظهار نظر گوگل را در این باره در آینده مشاهده کرد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 9812 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1391/04/10 تعداد مشاهده: 2515
سافت گذر
نظرات بینندگان

سهراب 1391/04/11 19:59
چون سرویس POP up یاهو پولیه بدرد کاربرای Opera و Outook نمی خور!l
جوادیساری 1391/04/11 15:44
من از هرکدوم داشتم بدون اطلاع ازوضعیت اعضا ومزیت هاشون نسبت به همدیگه ولی دروغه که یاهو راحته من با هاتمیل راحتم وکارهامم با همون انجام میدم ولی تو ایران متاسفانه یاهو رو بیشتر میشناسن عامه مردم وبیشتر حرفه ای ها به سرویسهای دیگه اشنا هستند
Saied 1391/04/11 08:38
خیلی قبلها با یاهو کار می کردم ولی در مقابل هات میل هیچه ! چه از نظر سرعت ، چه از نظر امکانات ! به طور مثال وقتی میخوای تو یاهو به همه کانتکت هات در یک زمان ایمیل بفرستی باید یکی یکی همه رو انتخاب کنب که میشد با یه گزینه Select All این مشکلو حل کرد ! و یا وقتی نمیخوای از طرف کسی ایمیل دریافت کنی در محیط ایمیل فقط میتونی بفرستیش تو Spam و برای بلاک کردن طرف باید بری تو تنظیمات ایمیل و پس از کلی سر و کله زدن ایمیل طرفو بدی بهش تا دیگه برات ایمیل نده ! اما تمام این کارها تو هاتمیل با اون محیط ساده و دوست داشتنیش با یک کلید انجام میشه ! یا وقتی میخوای ایمیلی رو به صورت خونده نشده برگردونی این کار تو هاتمیل با یه کلید و با سرعت تمام انجام میشه ولی تو یاهو باید کلیک راست کنی و یه چند ثانیه ای معطل بشی تا منو باز بشه بعدش هم لای اون همه گزینه بگردی و Mark as unread رو پیدا کنی ! اینها دلیل اینه که هات میل طرفداران زیادی داره. مایکروسافت در سالهای اخیر فوق العاده کار کرده و آمار بالای ایمیل رو از یاهو گرفته ! فقط تو یه مقایسه که بالا انجام شده 50 میلیون کاربر بیشتری داره و اینکه نوشته شده از طریق موبایل یا کافی نتها هنوز آمار مشخصی ارائه نشده بیشتر به یه توجیه شبیهه ! چون همین امر نشون میده که وقتی به صورت کلی آمار هات میل بالاتره , عدم استفاده از آمار کافی نتها و گوشی ها دلیلی بر عدم برتری هات میل نمی تونه باشه ! (هرچند دلیلی بر برتری اون هم نیست ! )
اما جیمیل به نظر شخصی من یه تعطیل تمام عیاره و فقط داره نون گوگل رو میخوره ! ایمیلی به نظر من فوق العاده ضعیف که اصلأ جای حرف زدن در موردش وجود نداره! عینهو اولای یاهم و هات میل که هیچی نداشتن و برای خوندن ایمیلهات چه عذابی که نمیکشیدی ! الیته الان خیلی بهتره ولی هنوز هم خیلی مونده تا برسه به اون دو تای بالایی و آمار اعلام شده گوگل دروغی بیش نیست ! چون غول های ایمیل همچین ادعای پوچی نکردن و گوگل در ادامه خو بزرگ بینی هاش دروغهاشم اضافه کرده !lay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet
مجید 1391/04/10 17:52
هیچی یاهو نمیشه آدم احساس راحتی میکنه
خیلی دوست داشتنیه
چيبگم! 1391/04/10 17:41
Gmail:امن
YahooMail:راحت
Hotmail:امکانات

باید دید کدومو میخوای از هر کدوم یکی داشته باشی عالی میشهlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung